miercuri, 3 iunie 2009

Monstruos






Mi s-a atras atentia ca sunt pesimista,din cauza postarilor anterioare.Nu sunt eu pesimista,e lumea pesimista,sunt oamenii rai...sunt oamenii violenti...poti sa fi optimist intr-o lume innecata in ura,rau si violenta?
Daca tu da...te compatimesc!
Pana acum 2 zile nu ma gandisem de multe ori la ce mananc(excluzand interminabilele diete). Am fost mereu sigura ca animalul pe care il consum a avut parte de o moarte decenta,rapida ...si fara durere! Ce bine ar fi ...daca as avea mereu dreptate!
Dar nu e asa,in abatoare,in adaposturi,in circuri,in competitii,in laboratoare...milioane de animale sunt ucise cu cruzime,cu perversitate...cu nepasare! Sunt ucise lent si privite ca niste nimicuri.
Cum sa nu fiu pesimista,cum sa nu urlu in mine ,cum sa nu plang de nervi ca nu am nici o puetere pentru a schimba soarta acestor fiinte fara aparare?!?
Oamenii nu sunt mai buni ca animalele,sa nu uitam ca ele au fost inaintea noastra aici,sa nu uitam ca singurul lucru ce ne deosebeste de ele e faptul ca vorbim!
Omul e mult mai lipsit de senetimente decat un animal.
Mi-e scarba ca ma numesc om!


EARTHLINGS-Documentarul care ne arata omul asa cum e
imaginile sunt socante!

Niciun comentariu: