luni, 1 iunie 2009

cand,cum si de ce?


E ciudat cum poti uita ceea ce ai fost cu doar cateva luni in urma...sau ani...?Nu reusesc sa imi aduc aminte cand am incetat sa fiu copil,pur si simplu s-a intamplat, fara sa vreau si fara sa-mi dau seama.
Intamplator mi-a urat acum cateva minute *La multi ani* Hordy,un foarte bun prieten,iar reactia mea pe moment a fost confuza ...stiam ca e 1 iunie dar aprent creierul meu nu mai proceseaza aceste mici detalii la fel ca inainte. Imi amintesc cum asteptam candva afurisita zi de 1 iunie,un an intreg ii trebuia sa apara si cand in sfarsit o aveam numai pentru mine,eram cel mai fericit copil din lume,nici macar 14 septembrie nu era o zi atat de importanta si asteptata ca 1 iunie! Zambetul strengaresc pictat pe fata mea ...of,cat a trecut de cand nu il mai puteam schita in minte,eram fericita doar pentru ca era 1 iunie,o zi pentru multi normala...dar pentru mine nu,era ziua in care sarbatoream impreuna cu milioane de copii din toata lumea ,nu ca pe 14 septembrie cand eram eu ,mama ,bunicii si probabil cativa prieteni de joaca...era ziua in care ,cu toate ca eram doar un copil,stiam ca milioane de zambete din toata lumea se picteaza odata cu al meu! O inghetata si o punga de pufuleti primite de la primarul orasului Baia Mare si o usoara trecere a mainii acestuia prin parul meu ma faceau sa ma simt importanta,nu-l dispretuiam ca acum,nu stiam cat de avar si fatarnic e .nu ma interesa...si eram fericita! Bunica...femeia care m-a crescut si mi-a oferit cea mai nobila si mai pura iubire din cate exista era langa mine...
Dar acum...am crescut...stiu atatea lucruri,cunosc o parte din lume si cel mai important : SUNT INDEPENDENTA,mereu mi-am dorit sa fiu independenta...si nu m-am intrebat niciodata cu ce pret trebuie platiti anii care trec.EU i-am platit scump,disparitia bunicii de langa mine a fost cu siguranta cel mai dureros si nedrept...
Sunt constienta ca fiecare etapa a vietii ne invata,ne intareste caracterul si are farmecul ei,dar ...copilaria e inegalabila,e etapa cea mai valoroasa ! Regret ce-i drept ca au trecut atat de repede anii,regret ca nu sunt asa cum mi-am dorit ...regret ca imi e greu sa pastrez o parte din copilarie mereu vie in mine si regret ca nu mai pot iubi asa cum o faceam atunci...fara a cere nimic in schimb ,fara interes si fara pic de minciuna!
La multi ani copii...la multi ani copilarie...la multi ani minunata inocenta!

Niciun comentariu: