marți, 9 iunie 2009

Din ciclul,port ochelari,sunt smart si *nu* vreau sa va fur ,citam :

Mi-au trebuit ce-i drept cateva zeci de minute pentru a-mi da seama cine este acest crai cu functie,stiam ca il mai vazusem pe la teveu,dar...nu obisnuiesc sa retin fețe care inspira *constipare cronica* .
In fine,sa trecem peste umila mea parere si sa ajungem in miezul prostiei,nesimtirii,egoismului si (cum ar zice un mare ganditor autohton ) foamei de bani.
Acest DOMN,pentru ca e un DOMN,nu? Urban Iulian pe nume,nu de cercetas...mare...mare...(el cica e presedintele asociatiei de asistenta pentru consumatori,dar mie imi vine greu sa cred,ca in esenta lui ar putea fi numit protector al consumatorilor,in general)senator de Ilfov (uau,e de la tara ),ne propune sa dezbatem pe urmatoarea tema ,pe al lui...ziar (pentru citire exclusiva in BUDA) online (spun ziar,pentru ca banner-ul de sus spune : UrbanNews...pf,stie englezestre) :


Caini vs. Oameni - pe cine trebuie sa apere legea ? Implicati-va


Am discutat astazi cu o ziarista care m-a intrebat : D-le senator de ce nu promovati un proiect de lege ca sa abrogati prostia aia de lege cu care senatorul PC Marinescu ne-a transformat in prizonieri ai cainilor din orase.
I-am spus ca, pot face acest lucru insa vreau sa vad care este reactia romanilor. Pentru ca multi mi s-au parut indecisi si de multe ori am fost blamat ca sunt un criminal, un ucigas de caini, desi cresc acasa [ stau la curte, ca sa intelegeti ca nu imi terorizez vecini de bloc ] nu mai putin de 5 bucati.
Va astept si va invit sa postati la aceasta dezbatere; Unii deja au facut-o insa daca se vor strange suficienti romani care considera ca legea Marinescu trebuie abrogata, eu ca senator PDL va promit ca voi da curs acestei solicitari si voi promova in Parlament aceasta initiativa legislativa.
Vreau insa sa vad ca romanii, in marea lor majoritate, doresc cu adevarat acest lucru.
PS - astept injuraturile de rigoare de la asociatiile de protectie a animalelor.





Si din nou UAU, eu am inteles asa:

1. Ca el poate,dar vrea sa ne asculte parerile. (sa mori tu???)
2. Sa dam jos legea lui Marinescu ,ca e rea. (huh???exista o lege care apara cainii maidanezi??? unde?? cand??? cum??? )
3.Stie ca merita injurat si ca va fi injurat...si accepta asta,ba chiar mai mult,isi doreste asta. (hmmmmm,suspect...)


Trist...trist...
Si acest DOMN poate. Acest DOMN are puterea.
Va felicit,romani,sunteti pe locul 1 in lume la naivitate(ca sa nu zic idiotienie).








P.S. Am postat ce e mai sus pe site-ul subsemnatului,ghiciti ce...=))

Niciun comentariu: