duminică, 22 noiembrie 2009

Si vom plange...traind bine!





Mai asteapta cineva turul 2?
Daca da,de ce?O sa alegem din raul suprem,raul imediat urmator?
Daca o sa sariti si o sa imi aruncati in mutra cu fraze gen 'ti-am spus' , 'n-avea ala nici o sansa' , ' ti-ai irosit votul' ...stiam dragi tovarasi,stiam ca votul meu e 0,ca omul Cernea nu avea practic nici o sansa.Votul meu nu a fost irosit,a fost pentru bine. Indobitocirea in masa la care am fost supusi toti de secole n-avea cum sa nu fuctioneze,dobitocii sunt multi si instruiti bine. Pacat de noi restu' , astia care ne-am impotrivit destinului impus.
Imi pot imagina ce o sa urmeze,ooo daaaa,chiar imi pot si mi-e frica! Mai frica decat de clanta de la usa ,atunci cand am fumat inataia oara temuta marijuana. Nu stiu care dintre voi cei scapati de subjugarea bisericii asteptati cu nerabdare inca 5 ani cu basescu pisandu-se pe noi ,ori 5 cu pula lui geoana in gura sau preferati munca in patru labe in spania la capsuni. Sa facem un referendum!
Ne meritam soarta? Nu stiu noi,dar cunosc cateva milioane care da!

P.S. SA TRAITI BINE!

Un comentariu:

starchim01 spunea...

Ce dură ești.Sper totuși să nu ai dreptate,să nu se pișe nimeni pe noi,etc.