duminică, 29 noiembrie 2009

Eu,tu...si restu' lumii!


Guess Who-eu tu si restu..
Asculta mai multe audio Muzica

Ascultam azi,obsesiv...Guess who! Scrie nemaipomenit omul asta,nu multi spun lucrurile exact asa cum trebuie spuse,exact asa cum se simt!
"Eu ,tu si restu' lumii" e una din ele...Mi-a amintit exact de felul in care decurg relatiile dintre doi oameni,fie ele sexuale,sentimentale...de prietenie! Se intampla exact asa,de cele mai multe ori. Erai tu,el...ea...si restul lumii,iar restul lumii mereu era mai mult decat eu,tu...el,ea...!
Mereu restul lumii avea dreptate,restul lumii nu mintea,restul lumii statea capra si tu nu...restul lumii ii oferea 4 orgasme in loc de nici unul s.a.m.d. !
Si tot mereu restul lumii gandeste in locul lui/ei...si tot mereu restul lumii are ultimul cuvant!
Nu va mai cunoasteti,prietenia,dragostea...orele intregi petrecute in ea nu mai conteaza. Dupa zilele,saptamanile,lunile...anii...petrecuti impreuna,ajungi sa nu mai dai doi bani pe cel ce a impartit cu tine ceva,candva.
Ajungi sa il ocoloesti,sa te irite...sa vrei sa dispara.
Si nu,nu mi se pare normal,deloc.
Deloc!
Dar n-au inteles altii de ce se intampla asa...nu o sa inteleg eu,nu?
Nu...
Sper ...

Niciun comentariu: