vineri, 20 noiembrie 2009

Remus Cernea,a fi sau a nu fi?


Tind sa cred ca romanii in continuare prefera sa o duca rau.Cu toate ca suna aberant,asta e concluzia pe care o trag de fiecare data dupa ce imi arunc ochisorii pe cate un site/blog politic cu privire la alegerile ce ne bat la poarta!
Cum se poate sa pui la indoiala capacitatile intelectuale ale unui om ca Remus sau sa il arunci in categoria incapabilor pentru ca poarta tricou,are barba si parul lung???Cum???Eu una prefer un presedinte in tricou si cu rasta in cap ,dar capabil sa isi ridice curul de pe scaunul de deasupra noastra si sa faca ceva!
Da,e adevarat ca Cernea nu are bani,nu are capanii cu mititei si bere (fara numar),nu o are pe matusa tamara si nici nu poseda 15 fete.Da e adevarat iar adevarul asta e exact ceea ce ar trebui sa ne faca pe noi toti sa il votam.
Chiar e nevoie de mai mult pt a va trezi la realitate odata?
Nu religia ,banii,aspectul fizic si abilitatile teatrale fac un bun presedinte,de asta am avut parte pana acum si unde am ajuns???
Remus Cernea e aerul proaspat de care avea nevoie poporul roman si de aceea eu il votez!

3 comentarii:

Zad spunea...

noroc domnului Cernea in lupta lui cu morile de vant!

Zad spunea...

0,4 Renus Cernea...pacat dar am stiut de la inceput ca lupta cu morile de vant...totusi pacat ca un om ca dansul a intrat in politica crezand ca poate schimba ceva

Tya spunea...

pacat de noi,astia care o sa populam romania de acum si care am sperat ca o sa schimbam ceva! o sa se pise basescu pe noi,ori o sa ne umple geoana gura cu ceva!

trist