vineri, 5 februarie 2010

Puştoaica modernă



Stau aşa cum poate sta un om la ora 20:22,după o zi de muncă,într-o zi de vineri şi mă gândesc la cât de penibili au ajuns să fie copilaşii din ziua de azi. Nu se mai preocupă de şcoală,de jocurile copilăriei,de desenele de la 'teveu' . Nu,astea sunt banalitaţi,neinteresante,acum e mai frapant cum se fute vecina de la patru. Şi uite aşa se duce tineretu' nostru fix pe pula. Avem puştoaice de paişpe,cinşpe ani care nu vor decât mai mulţi bărbaţi cu care să se afişeze,cât mai multe bârfe,ţigări,alcool şi cât mai mult nimic in viaţa lor. Aşa ajung pe la 20 de ani să fie nişte târfe puturoase ,preocupate mai mult de viaţa altora,decât de a lor...şi a cui e vina? A mea nu,parol.

5 comentarii:

nu ştiu spunea...

mie-mi place cum o ard minorele :))

Unknown spunea...

Ce să-i faci mă femeie, dacă nu vrei şi tu să fi cool ca ele.

Tya spunea...

mai bine ma impusc

Hordy spunea...

Pola mea

Anonim spunea...

Lasa' sa fie la moda