marți, 30 iunie 2009

Un nou inceput

Nu am scris demult,nu am avut timp...nu am avut cuvinte,nu am avut sentimente...
Inainte sa ma intorc in tara imi imaginam in mii de feluri cum va fi reintalnirea cu familia,prietenii...felul in care o sa imi petrec primele zile aproape de ei.Din pacate nu s-a inatmplat in nici unul din felurile pe care eu mi le imaginam,pacat...mai spuneam eu candva ,pe undeva,cat de mult m-am schimbat,cat de mult s-au schimbat cei din jurul meu.
In fine,important e,cu toate ca sunt dezamagita de felul in care s-au comportat mama,tata,prietenii...o singura prietena mi-e si acum alaturi,cu tot cu defectele ei,cu tot cu tendinta ei de egoism...e langa mine si acum,dupa 15 ani ...ne-am mutat impreuna,lucru la care am visat de pe vremea cand eram niste copile.
Iar acum trebuie sa plec...am venit acasa la mama sa spal niste haine(n-am masina de spalat :((((( ) si ma intorc ACASA la mine :D

Peace!



P.S. Btw...ea e Brisa :D

Niciun comentariu: