sâmbătă, 6 februarie 2010

Fan curier,nişte incompetenţi


Trăiesc in România şi am decis să fiu de acord cu asta,dar deja e prea de tot ce se întâmplă. Ăştia de la Fan Curierul curului au impresia că dacă şi-au deschis firma in jegu' ăsta de ţară toţi suntem proştii lor,dar cu mine şi-au găsit naşul şi pe bune nu mă interesează că n-am nimic de câştigat,le fac un scandal monstru' ,aşa,să-mi exprim sentimentu' frustrat,că cică e bine.
E data de 6 azi,au trecut 4 zile de când am pus coletul,un căcat de aparat de unghii,intr-o căcată de cutie miniscula ,cu destinaţia Satu Mare,din Baia Mare...în Satu Mare...60 de km.Exact.Mă gandeam că poate chiar in ziua respectivă nu ajunge,că era deja ora 1 ,curierii săracii deja obosiţi,împraştiaţi care pe unde,dar a doua zi nu avea cum sa nu ajunga,sunt 60 de km,nu 600.Mă gândeam prost,m-a anunţat chiar domnişoara ce se ocupa de unghii mai mult ,că doar eu o simplă muritoare de rând eram suficient de nesimţită încât să-i deranjez activitatea,doar nu puteam să-i cer să fie si drăguţă cu mine.Pachetul avea sa ajungă abia pe 4.Ok,n-am zis nimic,n-aveam chef de ceartă, după am avut tupeul să îi cer să pună o notă la pachet şi anume că ar trebui livrat pana in ora 16:30,nu de alta dar femeia care urma sa-l primească n-avea timp după.Când a ridicat domniţa ochii la mine,riscand să-şi greşească treaba la vreo unghie,am tăcut subit,părea posedată,parol.În fine,mi-a dat de înţeles ca o sa încerce dacă are chef si m-a anuntat că voi avea de plătit un total de 35 de lei.CUUUUM? 35 de lei pentru ce,mai exact? Pentru alea 4 zile în care curierii sunt incapabili să parcurga o distanţă de 60 de km? 35 de lei pentru amablitatea cu care m-a tratat scârba?
N-are rost să-mi etalez nervii pe aici,o să o fac luni,fix pe scârba aia mică.
Mai e nevoie să precizez ca nici azi nu s-au deranjat să mă sune,să-mi înmâneze banii din ramburs?Nu.
JEG si incompetenţă!

4 comentarii:

Hordy spunea...

El ajunge în maxim 24 de ore în orice colţ al ţării. Uneori nu ţi-l livrează sâmbăta dar lunea îl ai. Rambursul e cam standard. 1 lei transport până într-un kg, 20 de lei pentru că primeşti ramburs şi 1 l sută din sumă parcă. Nu rentează să trimiţi ieftinituri, mai bine la poştă decât cu ei.

Tya spunea...

da' eu nu am fost sa pun pachetul sambata,am fost marti! si mi-a spus vita aia,ca abia joi ajunge si sunt 60 de km hordy!

Adrian Dan Pop spunea...

ok.. n-am putut sa ma abtin.

N-am nicio treaba cu ei... ideea e in felul urmator... DA! Fac greseli enorme... nu-si fac banii nici ca firma nici ca angajati (pentru ca in romania trebuie sa faci o diferentziere...) dar...

sa spui ca Fan curier e o firma incompetenta inseamna sa nu fi lucrat niciodata cu alte firme de curierat.

Atat e tot ce pot spune.

Tya spunea...

Uite ca am lucrat,inclusiv cu posta romana si i-au intrecut detasat,din orice punct de vedere!